IT Outsourcing
IT Outsourcing

We werken met deze technologieën

Met onze professionele IT-infrastructuur-architecten en DevOps-engineers kunnen wij u ondersteuning bieden voor

  • Netwerk- en serverapparatuur van Cisco, HP Enterprise, Huawei, Microsoft Windows, Linux e.a.
  • Bedrijfsserversoftware zoals Microsoft, SAP, 1C of virtuele contactcentra zoals Asterisk, FreePBX, Avaya of andere.
  • Cloudsoftware of -infrastructuur, of het nu gaat om Microsoft Office 365, Google Workspace, Amazon, IBM, Red Hat of anderen.
  • Technische ondersteuning voor gebruikers en hun werkplekken, onder meer voor werken op afstand, informatiebeveiligingsvragen of beheer van IT-diensten in overeenstemming met ITIL (IT Infrastructure Library).

Bied uw klanten meer door uw diensten met de onze te combineren

Door ons als onderaannemer te gebruiken worden lokale IT-bedrijven of –afdelingen in staat gesteld sneller en meer te programmeren of onze diensten zoals integratie in partnersystemen of het beheer van IT-infrastructuur te combineren met hun eigen aanbod. Als vertrouwde IT-partner van hun klanten blijven ze de regie houden terwijl ze door de outsourcing hun klanten een professionele en meest geavanceerde service bieden, zonder daarvoor zelf extra personeel in te hoeven huren.

Dit kunnen wij voor u betekenen: IT outsourcing

Met ons als onderaannemer bent u in staat een breder scala aan diensten aan uw klanten aan te bieden:

  • Softwareontwikkeling: Onze toegang tot ontwikkelaars in Rusland stelt u in staat programmering aan te bieden voor besturingssystemen, virtuele contactcenters, bedrijfsservers of cloudtechnologie tegen zeer concurrerende tarieven inclusief technische ondersteuning.
  • IT-integratie: we kunnen het informatiesysteem van uw klanten verbinden met een ander, hetzij binnen een bedrijf, hetzij met een van hun klanten of leveranciers.
  • IT-infrastructuurbeheer: we kunnen de nodige expertise op het gebied bieden om uw klanten in staat te stellen cloudtechnologieën toe te voegen aan hun lokale hardware- en software-infrastructuur.

Onze technische ondersteuning is 24 uur per dag beschikbaar voor problemen van elke complexiteit.

Dit mag u verwachten

Met ons als onderaannemer kunt u uw klanten een breder scala aan diensten aanbieden. Onze prestaties worden vastgelegd in een Service Level Agreement. We nemen nooit rechtstreeks contact op met uw klanten, tenzij u ons hier expliciet om vraagt. Met onze genormeerde prijzen betaalt u alleen voor wat u heeft gevraagd en werkt u met gecertificeerde specialisten die gebonden zijn aan een geheimhoudingsverklaring die de vertrouwelijkheid van uw gegevens garandeert.